In Bisnes Online Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Vitamin Shaklee Vitamin Shaklee Paling Wajib Masa Bercuti

Vitamin Shaklee Paling Wajib Masa Bercuti

Sejak Daftar Jadi Ahli Shaklee, saya memang tak putus dengan bekalan vitamins harian. Daily dosage untuk kekalkan kesihatan. Kalau nak ikutkan, bila mula Daftar Jadi Ahli Shaklee tu… mula makan supplement untuk lose weight, semata mata.

Hihi.

Lepas tu, start produk lain pulak; untuk dapatkan kulit cantik, kuku dan rambut cantik. Lepas hari ke sehari, mula cari produk lain nak try. Sebab bila dok pok pek kat orang pasal nak ajak Daftar Jadi Ahli Shaklee or ajak dia Beli Produk Shaklee kan, takkan nak beria bercerita based on text books theory je pasal produk?



Tak original lah. Sebab bukan first hand experience kan? Sebab tu makan macam macam untuk tengok hasil dia sendiri. Jadi macam Dr. Shaklee sendiri lah, try kat diri sendiri before try kat others. 

So, bila kena pilih produk favourite; memang susah nak jawab. Serious. But akhirnya; saya buat keputusan untuk vote for Vivix + Vitamin B Complex. Vivix tu sebab, the best produk yang saya rasa saya pernah try dari Shaklee.

Memang semua komplen; harga mahal sebab kuantiti sikit sangat. And macam macam lagi ketidakpuasan hati pasal Vivix ni tak begitu mampu milik.


Tapi, Vivix ni kan ingredients dia ialah Muscadine Berry, Purple Carrot, etc. and sedar tak it is semuanya vegetables + fruits yang purple. Ungu. Yang tak normal. I mean, yang bukan biasa…? And lepas ni, cuba pi supermarket berdekatan… and pegi kat section fruit juice dalam tin. Or botol. And cuba cari juice lobak ungu.

Veetjuice kot nama brand??

And cuba amik masa 5 saat dan tengok harga dia? And compare sikit dengan juice rasa sama tapi guna bukan vegetable + fruit ungu. Jauh tak beza dia? Jauh kannn? Itu pun juice yang sangat lah dah dilute dengan air. Dah cair! Cuba tengok how thick is Vivix??? Ha. Paham? 

Plus, juice kat supermarket tu ialah juice sahaja. And some mungkin dah ada tambahan sweeteners. Gula. Kan? Vivix takde. Vivix paling pure lah.


And kenapa saya suka Vivix?

1. Rasa yang yummy
2. Sedap rasa nak lebih dari satu sudu kecil!
3. Bukan setakat satu benefit but berkodi kodi! (i.e. anti penuaan, jantung, diabetes, luka dalam, selesakan pesakit kemoterapi, kanser, berhenti merokok, etc.) - banyak kan? Untung if satu family ada satu.
4. Vivix boleh reduce weight and nak kurus and cantik? Ni lah jawapan dia!
5. Testimonial dari pesakit sebenar (real person) dan bukannya ‘drama’ yang dilakonkan ‘selebriti jemputan’ untuk lakukan produk



B-Complex ialah the next one.
Kenapa?

1. Untuk bagi tenaga, so kurang letih
2. Bila sakit kepala, or even migrain, B Complex + Ostematrix (2 tablets each) boleh hilangkan migraine sekelip mata!
3. Happy pill yang sah di sisi undang undang dan halal - stress, makan je ni, bila kandungan nutrisi dalam badan cukup, hati riang tak terkata
4. Shaklee punya B-Complex ada Folic Acid sekali. So, itu sendiri dah lebih dari B-Complex jenama lain. Untung ke tak?
5. Kulit bersih dan licin, sebab bila vitamin B cukup dalam badan, it makes your skin glows!



So, memang lah saya paling suka these two products. Sebenarnya, banyak lagi produk lain yang saya suka jugak, tapi at the moment ni lah the best kot.

Sama macam saya travel to Yogyakarta haritu, saya bawak Shaklee saya ke mana mana. Cerita tu ada kat Travel Ke Yogayakarta Sambil Buat Bisnes Online

Okay, so if awak rasa cerita saya ni menarik and tergerak hati rasa nak Daftar Jadi Ahli Shaklee jugak macam saya, apa kata call saya 012-2195363 ataupun awak tengok section Daftar Jadi Ahli Shaklee ni kat page saya ok?

Sampai sini dulu dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: