In Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Online Senarai Harga Produk Shaklee Yuran Pendaftaran Shaklee

Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee

Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? Di sini, saya dengan berbesar hati akan tunjukkan cara cara nak Daftar Jadi Ahli Shaklee yang sangat mudah. Ada beberapa option untuk awak Daftar Jadi Ahli Shaklee seperti penerangan saya kat bawah ni:-



OPTION 1 - SMS "DAFTAR AHLI" KE 012-21953563

Cara yang paling mudah sekali ialah dengan menghantar SMS "DAFTAR AHLI" ke 012-2195363.



OPTION 2 - DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE ONLINE

Jika awak merupakan seorang yang begitu sibuk dan tidak mempunyai banyak masa terluang, saya ada menyediakan khidmat untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee Online. Awak hanya perlu mengisi borang >>>Daftar Jadi Ahli Shaklee Online<<< ini.


OPTION 3 - 'WALK-IN' KE CAWANGAN SHAKLEE BERDEKATAN

Awak hanya perlu cari Cawangan Shaklee yang berdekatan dengan rumah dan nyatakan niat awak untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee. Shaklee merupakan satu bisnes yang memerlukan seorang Sponsor/Penaja yang juga merupakan ahli Shaklee untuk menaja keahlian awak. 

Untuk itu, awak hanya perlu mengisi borang keahlian di kaunter mana mana cawangan Shaklee dengan butir butir peribadi bersertakan maklumat lengkap penaja (i.e. Nama Penuh dan Shaklee ID). Di bawah ini, saya sertakan maklumat lengkap saya untuk rujukan:-

Nama: Najiha Abd Halim
Shaklee ID: 1223980



Bagaimana dengan Yuran Pendaftaran Shaklee?

Yuran pendaftaran Shaklee hanya berjumlah RM 69 SAHAJA (tidak termasuk kos khidmat pos
RM 10 untuk Semenanjung atau RM 20 untuk Sabah / Sarawak) dan ianya adalah untuk SEUMUR HIDUP. 

Daftar Jadi Ahli Shaklee PERCUMA???

Ya. Awak akan diberi kelebihan untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee Percuma apabila awak membuat pembelian produk Shaklee dalam satu resit yang bernilai sekurang kurangnya RM 700 yang bersamaan dengan 200UV points. Senarai Harga Produk Shaklee ini ada menyenaraikan jumlah point untuk setiap produk Shaklee bagi memudahkan awak membuat kira kira untuk mencukupkan jumlah points untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee Percuma.  

Sekiranya awak rasa confused dan perlukan bantuan atau ada apa apa pertanyaan, awak boleh hubungi saya di 012-2195363 dan saya sangat sangat berbesar hati untuk memberikan bantuan. 


Mudah kan? Memang mudah. Jadi, apa tunggu lagi? Jom Daftar Jadi Ahli Shaklee hari ini jugak dan sertai saya untuk sama sama kita luaskan empayar Superstars Team ini.

Terima kasih, semua. Jumpa lagi.

Related Articles

0 comments: