In Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Online Resveratrol Dalam Vivix Shaklee Set Cantik Shaklee Set Cantik Shaklee Pilihan Saya Superstar Tsunami tsunami shaklee VIVIX awet muda

Set Cantik Shaklee Pilihan Saya

Semakin kita meningkat usia, semakin merosot lah kehidupan kita. Majoriti orang orang sekarang ni, take things for granted kan? Bila sihat tubuh badan, macam macam dibuatnya. Tak fikir yang kita bukan hidup untuk 2-3 hari. Tapi berpuluh tahun. Macam macam bahan kimia kita telan, kita tepek kat muka. Tak ambik tahu langsung tentang bahan bahan, sebab rasa “Alaa… kalau ada kat kedai tu, selamat lah tu. If not, kenapa jual?” Sebab tu lah jugak, senang senang je nak terdedah untuk kena penyakit kronik. Penyakit bahaya semua tu. Nak salahkan siapa sekarang ni?




Benda yang paling mendorong orang orang sekarang ni, (ni cuma berdasarkan teori saya sendiri but most probably 99.9% accurate lah jugak! 🤣) terutamanya orang orang perempuan ni; ialah nak cantik atau kekal muda! 

Cantik tu banyak sungguh kan definisi dia? Setengah orang tu, nak play safe siap boleh bitau; “cantik itu subjektif!” bila girlfriend sendiri tanya cantik ke idok dia hari tu. Hihi. Padahal, muka girlfriend dia sebenarnya horror habis dah pun sebab mungkin dari zaman sekolah lagi dia dah mula bermekap? Entahlah! Bebudak sekarang kan nampak je macam umur 12 atau 13 tahun, tapi mekap hah! Macam orang siap nak pi ofis! Orang nak pi ofis pun tak mekap sebanyak tu. Pastu muka pecah, rentung, rosak sebab produk; mula lah kau nak report paper sana sini kan? 😅 Ini lah trend orang sekarang kot, sebenarnya eh? Entahlah. 

Lagi satu; orang syok betul sekarang dengan produk produk yang boleh buat muka nampak muda / kekal muda. Kiranya, kalau umur sebenarnya 50an tapi rupa nampak macam 40an gitu. Kedutan tak sebanyak mereka yang umur sama macam dia. Ha, sengih ke telinga lah bila benda gini jadi. Seronok terus lah bila outcome produk tu jadi sebijik macam kata kata kat kotak. Tampak awet muda gitu. Sapa tak mau kan? Semua pun merayap lah nak dapat jugak produk ni, at least barang sekotak dua. Barang baikkk! Kata orang. 

Tapi, yang tak syoknya bila produk produk yang orang dok gilakan sangat tu rupa rupanya mengandungi bahan bahan kimia yang merbahaya yang boleh merosakkan kulit! Yang jenis pengiklanan “bohong selagi boleh” dan di bawah mazhab bisnes “Lagi cepat produk berkesan, lagi laku keras produk jualan. Betul tak betul, itu belakang kira!!” Sebab tu lah bersepah iklan hype tak masuk akal; “cantik dalam 3 hari”; “muka berseri dalam 5 hari tops!”; “14 hari gerenti kulit mulus!”

Bila banyak sangat iklan produk sebegitu rupa, orang terlupa untuk pastikan produk tu semua bahaya untuk diri sendiri although ada produk produk ni yang kesannya takkan nampak for now but at a later stage bila semuanya dah terlambat dan nasi dah jadi bubur. 

Sebab tu lah kita kena awal awal lagi pastikan yang produk yang kita consume tu ialah produk yang selamat. Macamana nak pastikan selamat? Kena lah tengok yang produk produk ni ada ujian klinikal, disahkan selamat untuk sistem tubuh badan kita. Kan? Faham kan?

Atas sebab yang sama jugak lah, saya sendiri kena make sure yang produk saya makan ni disahkan SELAMAT baru lah saya akan lebih tenang jiwa dan raga nak consume dengan muka yang sengih! Riang lah kiranya tu. Hoho. 

Jadi, sebab tu jugak lah saya pilih produk Shaklee untuk kulit yang cantik, mulus dan berseri. Apa saya makan? Saya makan Set Premium Eksklusif Shaklee lah. Dalam set ni ada semua produk yang memang feveret saya, hihi. Bias tak? 

🦄 Kolagen
  • Ni bentuk serbuk. Saya suka kolagen ni, sebab saya boleh rasa perubahan yang mendadak dalam masa 3 hari! Bukan lah terus flawless dan dan tu jugak. Tapi, kita akan rasa yang kulit lebih licin dan anjal. Anjal bukan kat muka je tau, but seluruh badan! You know where are the other places tu. Takkan saya nak announce kot kan? Hihi. Fishy sikit bau dia; tapi berbaloi kalau awak berjaya redah bau tu. Haha.

🦄 VIVIX
  • By now, awak mesti dah sedar ni produk paling feveret bagi saya. Orang makan sekali sehari. Saya makan 3-4 kali sehari dengan ais di waktu panas terik! Amazing weh! Dah lah ada anti-penuaan, nothing to complaint! Nak cantik, tapi results dia? Sihat tubuh badan, dapat cegah sel kanser sebab ada kandungan dia yang merencatkan sel sel kanser tu. Maintain sugar & cholestrol level. Atasi pelbagai penyakit kronik yang lain (SLE, gout, food / seafood allergies, rambut gugur, PCOS, cysts, tumor, maintain ideal weight, etc.)  Ish, memang awesome lah. 

🦄 ESP
  • Produk ni memang jadi gilaan ramai! Kalau tak, takkan lah sold out dan terjual macam goreng pisang panas? Sekarang produk ni out of stock tahu tak? Akan kembali sometimes next week. Saya pun ada lagi sikit je dalam tub saya dan minum pun saving saving. Haha. Sayangnya kalau dah habis! Harap sempat ada sikit lagi before stock masuk! Best sebab; rasa sedap dan yummy sungguh, bina sel sel baru jadi sesapa yang ada kulit tak berapa nak cantik sebab parut jerawat lama lama tu, memang akan tersenyum riang lah!

Tambahan produk untuk kesan yang lebih ohsem:-

🦄 Vita-C Plus
  • Macam kita tahu, Vitamin C akan bantu untuk serikan wajah kan? Rata rata orang sangat busy dan kadang tu, buah buahan takde masa nak makan. Beli apatah lagi kan? Walaupun untuk sebijik oren! Maklumlah, busy kerja! Bila kita ambik satu biji Vita-C Shaklee ni, 500mg dosage tu bersamaan dengan 7 biji oren! 7 okeh! Walaupun awak pilih untuk tidak consume any supplements, tapi boleh ke nak gagahi everyday untuk makan 7 biji oren sehari??? The best part about it, selain consume orally; kita siap boleh tepek kat muka as a mask! Untul lebihkan wajah jadi berseri seri, comey dan attractive! Wee hooo!

🦄 Vita-E Complex
  • Sinonim untuk kulit, Vitamin E lah jawapannya kan? Especially untuk combat all the dead skin cells from previous scars - jerawat lama. Dah lah satu botol boleh cover for 4 months! Untung sebenarnya; tahu tak? Similarly to Vita-C Plus, Vita-E ni pun boleh tepek di muka untuk buat mask!

At the moment, ni lah produk yang saya makan specifically aiming untuk kulit yang cantik. Sebenarnya; ada a few others macam B-Complex, Alfafa Complex, GLA Complex, etc. tapi yang main ones would be these.

Mungkin awak rasa; saya ni hanya nak menjual since I sell these kan? Percayalah; awak kena cuba and baru awak akan tahu samada saya berbohong atau bercakap benar! 😃 Dan saya yakin, bila awak dah cuba, baru awak akan rasa ke’ohseman yang berlaku kat diri sendiri. 

So?  Nak order semua ni (atau part of it) sila WHATSAPP “CANTIK MOLEK” ke:-

012 2195 363 CIK LISA.

012 2195 363 CIK LISA.

012 2195 363 CIK LISA.



Terima kasih semua.

Related Articles

0 comments: