In Beli Produk Shaklee Penyakit Kronik Promosi VIVIX Resveratrol Resveratrol Dalam Vivix Shaklee Resveratrol Untuk Kanser vivix

Promosi Vivix - Jus Resveratrol Untuk Penyakit Moden?

Ehem, ehem!!! 

NAK TAHU TAK?? Promosi tahun baru 2017 Shaklee dibuka dengan penuh gaya 😎. VIVIX produk terbaik Shaklee tu, yang asyik asyik saya dok sebut tu? Haaa... VIVIX lah produk yang membuka tirai promosi tahun ini dengan dua promosi yang tak kurang hebat okeh:-

a) BELI 7 DENGAN HARGA 6; 

ATAU;

b) BELI 2 DENGAN PENJIMATAN SEBANYAK RM150!!!

Dan yang paling awesome sekali, mana mana promosi yang jadi idaman hati awak tu... awak akan secara OTOMATIK menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA dan mendapat KEAHLIAN SEUUMUR HIDUP!!!! Awesome ke awesome???? 😱😍😍😍. Ish, saya macam super excited tak pasal pasal pulak! Hihi. Sebab, Vivix ialah salah satu produk kegemaran saya sebenarnya. Mana nak dapat?? Supplement awesome cenggitu, boleh kawal atau cegah penyakit moden zaman sekarang ni, pastu rasa dia macam super yummm yummmm??? 

Dan, macamana jugak lah saya tak tersenyum sendirian sambil taip entri ni sebab saya rasa macam rama rama dalam hati sebab macam tu lah saya sayang betul kat si Vivix tu, tahu tak? Haih! Susah nak explain sebenarnya, tapi saya tahu... awak awak yang minum Vivix ni, mesti awak tahu perasaan saya sekarang ni kan? Adrenalin rush gitu, sebab GILA KE!!! SALE VIVIX OKEH!! Phew! 😅
Eh. Penat lah pok pek. Awak order je lah, nanti awak faham lah apa saya cakap ni. Serius. Betul. Tak hype ni. Bukan omong kosong. Omong super sungguh nama dia, sebab its the truth and nothing but the truth! Haa... So, tunggu apa lagi?? 🤔.

BERMINAT???

WHATSAPP 'VIVIX' KE:-

012 2195 363 CIKLISA.

012 2195 363 CIKLISA.

012 2195 363 CIKLISA.


Terima kasih semua, eh... ok lah. Ada customer call! 🙋🏻.

Related Articles

0 comments: