In Resveratrol Dalam Vivix Shaklee Resveratrol Untuk Kanser Superstar Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5 vivix VIVIX awet muda VIVIX Shaklee

Kelebihan Jus Anggur VIVIX Eksklusif Untuk Pengguna Shaklee

Bila nampak muka saya, awak nampak VIVIX tak? Bukan lah nak cakap apa, tapi kalau VIVIX Shaklee Wangsa Maju atau Setiawangsa tu, asyik asyik muka dia ni, lagi lagi muka dia ni. Kan? Tapi nak buat macamana kalau memang saya dah jatuh hati dengan VIVIX. Awak pun mesti terpaut bila awak dah rasa VIVIX dan tahu betapa hebatnya sirap anggur Shaklee tu. Awak nak cuba tak?

Dah macam macam kisah saya layarkan kat setiap entri blog saya ni tentang VIVIX kan? Dan sapa sapa yang baca setiap atau beberapa entri blog ni, mesti dah tahu yang sirap anggur (atau baru baru ni, dikenali dengan jus resveratrol!) ada banyak sungguh kelebihannya. 

Nak kurus tak? Atau nak cantik, kulit halus, flawless cun? Ke nak selamat dari kaki dipotong sebab kaki busuk dengan kandungan gula yang tinggi? Atau, nak kawal tahap kolestrol dalam badan so boleh kurangkan potensi serangan jantung mengejut? Chup! Ke awak nak rasa seronok makan ketam dan udang tanpa rasa cuak nanti tengah malam kaki membengkak dan titiskan air mata bila nak bangun jalan ke tandas di waktu pagi sebab penyakit gout awak menyerang? Eh, eh. Atau sangat sangat nak adik kat cashier Giant tu akhirnya sedar yang awak bukan makcik 50 tahun dan mula panggil awak “kakak” instead of “makcik” sebab akhirnya dia nampak awak ialah seorang perempuan muda yang takde kedutan di dahi atau muka, tapi kakak cantik yang awet muda dan berseri?


Oh. Ataupun, yang terbaru ni… nak cegah daripada dapat kanser??? Tahu kenapa sangat drastik dan hebat kelebihan VIVIX yang terbaru ni? Sebab, baru baru ni mereka (Shaklee) dah buat ujian klinikal tentang VIVIX dan mendapati kandungan dalam VIVIX mampu MENCEGAH KANSER! Awesome ke awesome? So, adakah Resveratrol Dalam VIVIX Shaklee: Berita Baik Untuk Penyakit Kanser? Mula mula, semua nak pertikaikan hal ni, tapi tu lah bila mereka buat kajian dan dah tengok setiap kandungan dalam VIVIX Shaklee tu; memang dapat disahkan yang Sirap Anggur VIVIX Shaklee Mampu Cegah Kanser.

Jadi, awak betul betul ke rasa saya ni melebih lebih bila nak cerita tentang VIVIX? Atau awak dok ingat yang saya ni gila gila nak buat sales kebabom VIVIX? Kalau lahh kan, saya ni jenis yang HANYA NAK TINGKATKAN SALES untuk VIVIX, saya tak perlu lah nak consume VIVIX betul tak? Lagi lagi pulak sekarang ni mana ada saya dapat gaji tetap ye dok? Buat apa lah saya sibuk jugak nak purchase VIVIX yang orang kata MAHAL ni dan minum dengan sungguh berdisiplin hari hari? Haa… rasa rasa kenapa?



Sebab saya dah tahu apa NILAI VIVIX tu. Bukan nilai / harga retail untuk dijual atau nilai untung bila dijual. Tapi, NILAI sebenar VIVIX yang kita perolehi bila kita minum VIVIX ni. Manfaat. Kelebihan. Apa yang ‘benda’ WOW yang kita dapat, selain dari rasa dia yang best tu.

Rata rata orang yang tak pernah tahu apa itu VIVIX, memang akan cakap VIVIX ni overpriced. Mahal. Tak mampu milik. Kejam untuk Shaklee jual semahal tu. Especially, untuk golongan kos rendah yang tak dapat peluang nak rasa VIVIX. Tapi, bila orang dah tahu apa itu VIVIX (macam saya, Mama saya, VIVIX ni Produk Shaklee Pertama Untuk Mama, customer customer saya yang saya sayanggggg sampai mati!), mereka tahu NILAI VIVIX adalah lebih mahal dari harga jualan sebotol VIVIX tu. 


Sekarang ni lah masa terbaik nak cuba VIVIX ni sebab ada Promosi VIVIX - Jus Resveratrol Untuk Penyakit Moden. Penyakit moden tu termasuklah semua penyakit kronik yang makin berleluasa kat dunia sekarang ni kan? Januari 2017 baru ni Shaklee memang buat promosi melampau lampau untuk Vivix tapi sayangnya dah habis lah. Dah tamat. Rugi tak cuba, tapi tu lah. sesetengah orang lebih suka untuk berfikiran negatif dan menidakkan, so tepuk dada awak dan tanya diri sendiri. Apa awak rasa? Nak atau tak nak?

NILAI ni sama lah macam VALUE. Eh, ke tu direct translation je eh? Oh, tak kisah lah. Saya bagi contoh lagi baik. 

Kajian kes Cik Lisa 

Laptop - MacBook Air vs. Any Windows Laptop

Rata rata orang yang tak pernah guna / try Macbook Air sebelum ni, akan kata ianya TERLALU mahal. Overpriced. Melampau. Guna Windows laptop memana pun SAMA JE, BUKAN ADA BEZA PUN!

Yakin ke statement tu, bila belum cuba pun tapi setakat buat andaian berdasarkan harga pasal Macbook Air tu? Atau sebenarnya, andaian tu muncul sebab ada rasa tak syok dalam hati yang orang lain pakai Macbook Air tapi awak pakai Windows laptop? Macamana andaian tu nak jadi sahih kalau si pengandai tak pernah sentuh Macbook Air tu pun seumur hidup? 

Betul. Windows laptop memang murah. A lot cheaper dari Macbook Air. Semua orang tahu tu. Budak kecil pun tahu sekarang, ye lah. Mereka pun pakai iPad kan? 


Tapi, cuba angkat laptop biasa dengan satu tangan dan pastu angkat Macbook pulak. Apa beza dia? Then, tekan “button” switch on serentak untuk each Macbook dan laptop biasa; then berapa minit ambil masa untuk awak buka webpage Google? Macbook tekan je “power”, terus dah boleh isi password (if awak letak password) dan terus klik Safari untuk search di Google kan? Laptop biasa??? Awak siap boleh ke dapur, masak air, buat kopi dan datang semula tapi kadang kadang laptop biasa masih lagi tak buka buka. Ataupun, dah mula “menderam”??? Bunyi fan yang super annoying dan pastu panas tak pasal pasal?

Faham tak? Itu semua pasal VALUE. Nilai selepas pembelian produk. VALUE untuk tingkatkan kehidupan kita. Bagi saya, laptop biasa tu tak tingkatkan kehidupan saya pun. Sebab saya akan stress. Bila stress, emosi tak terkawal. Kan? 


Sesuatu VALUE tu buat kita rasa SENANG. Kita rasa SYOK dan BAHAGIA. Macam tu lah apa VIVIX bagi pada saya. Itu lah NILAI VIVIX tu untuk saya. VIVIX tu tingkatkan KUALITI HIDUP SAYA dan bagi saya lah kan, nilai wang ringgit tak boleh nak dibandingkan dengan NILAI SEBENAR yang sesuatu PRODUK tu boleh tawarkan kepada kita. Sangat sangat. 

Tengok Mama saya je lah. Mula mula, VIVIX jadi Produk Shaklee Pertama Untuk Mama. Lama lama lepas tu, bila hati dah terpaut, VIVIX terus jadi Supplement Shaklee Kegemaran Mama Saya. Haih! Kalau saya nak cerita pasal VIVIX ni tak habis habis lah, tahu ke? Sebab awak pun tahu betapa lah saya SYOK dengan VIVIX ni kan?

Apa pendapat awak? Best ke best?

Related Articles

0 comments: